8/04/2012

Laiskiaismato


 
                           

Vihdoin sain itteni kuriin ja kirjottaamaan tänne. Tultiin mökiltä jo pari päivää sitten, mutta en oo vaan saanu aikaseks tänne kirjottamista. Vaikka kirjottamista olis jonkunverran ollutkin. Käytiin isän ja mamman (mummon) kanssa Viipurin risteilyllä. Se oli melko tylsää. Aluks kanavalaivalla sinne 6 tuntii, siellä jonkun 1,5 tuntia ja sitten taas 6 tuntia takasin. Käytiin siellä kiertoajalulla, pellavakaupassa ja Kauppahallissa. Ostin pellavakaupasta ittelleni hellehatun. Se on aika hieno, vaikka ite sanonkin. Siinä on sellasta, hmm, kirjailua edessä. No en nyt osaa selittää.
Sieltä Kauppahallista ostettiin äitille tuliaisiks kilo venäläisiä karkkeja (äiti rakastaa karkkeja >:D). Joku mies yritti myydä mulle muka "aitoja" Niken kenkiä. Yritin selittää, että ne ei oo mukavat, mutta se ei ymmärtäny ja alko vaan tinkiä siitä hinnasta. Oltiin oltu mamman kanssa siinä kenkäkaupassa ja sillä välin isä oli tietysti jo ehtiny kadota :D. No löydettiin se onneks sitten.

Olin vielä neljä päivää mammalla, kun äiti ja isä oli meijän mökillä. Mun tätikin tuli sinne mamman mökille missä me oltiin (paljon mökkejä :D). Meillä oli muuten ihan hauskaa, paitsi että sinä vikana yönä, jona olin siellä sairastuin oksennustautiin. Olin saanu sen viruksen kai jostain sieltä laivalta. No olin kipee n. vuorokauden, mut sit se meni onneks ohi :)

Lähin sillon meijän mökille. Siellä vaan olin kaikki päivän märkäpuvussa ja uiskentelin järvessä :) Joten ei siitä sen enempää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti