1/29/2013

Old toys between the window







Oon ollu nyt lauantaista asti kipeenä ja eilen mulla oli tylsää, niin päätin vähän kuvata jotain mitä meillä on kotona. Kuten joku varmaan otsikosta osas päätellä, nuo on jotain ikivanhoja leluja, jotka on nykyään koristeena ikkunan välissä. Ikkunassa on siis kaks lasia ja noi on laitettu niiden väliin (;

Mut tästä hirveästä taustasta sen verran, että; poistin Picasan verkkoalbumeista niitä kuvia, joiden postaukset olin täältä poistanut. No siinä oli rivissä kuvia siitä taustasta ja tyhmänä ajattelin, että ei kai se haittaa, että poistan noista osan ja jätän yhen siihen (joo, en oo ennen käyttäny Picasa-albumeja). Niimpä vahingossa poistin sen taustan. Koitin ladata sen uudestaan tuolta "mallin suunnittelutyökalusta", niin se ei suostu vaihtamaan mitää tohon taustaksi. Joten...
Blogger ei myöskään anna mun tehä minkäänlaisia muutoksia mihinkään tän blogin ulkoasuun, en saa vaihdettua edes välilehtien tekstien väriä -.-  Jos joku osais auttaa, niin voi laittaa tuonne kommenttiboxiin tai laittaa sähkäriä c::

3 kommenttia:

  1. Olen jo hetken tätä kummallista taustaa ihmetellyt o.o Hyvä että sain kummiskin tietää :) Ihana tuo peltijuna! Ja kiva kuvaus idea.

    muovirakkaus.blospot.som
    ~ Miittipostingi postattu ~

    VastaaPoista
  2. Aika hienoja leluja Hertta! :D

    VastaaPoista
  3. Ihania leluja, luulin et oon ainut kenel tää tausta on tämmönen > w <

    VastaaPoista