1/31/2013

So I walked to the post office and...

...ja mitä? Sen saatte tietää lukemalla tämän postauksen 8) Mut älkää kelatko suoraan sinne vaan kattokaa nääkin kuvat nwn

 sumensin, ettette heti tiedä kuka siellä on 8)






 hehheh
 tärähti

Sitten neidin saapumistarina:



Royal Jewel vedin otsikon hatusta



Erin: Mikäs tuo on?

 Erin: Kaulakoru. Ei ole minun, eikä lisäksi ole edes minun tyyliäni owo
 Erin: Kenen kummassa se on?

 Erin: No olkoon kenen on, kai siitä saa jonkun koristeen vaikka kotiin...
*kotona*
Erin: Mitä täällä on tapahtunut? Sänkyni on tuossa, pöytä tuossa ja......

 ?: Se koru on minun nwn

Erin: *kääntyy nopeasti* Ku-kuka sinä olet? o.O
?: Olen Arietta (lausutaan Arietti,  NIMI EI VIELÄ 100 % VARMA), olen viisitoista ja asun nyt sitten ilmeisesti täällä...


 Arietta: ...Hei owo

 Erin: No heipä hei vain *istuutuu sohvalle ja huomaa puristavansa edelleen korua kädessään*

 Erin: Öh, tässä tämä korusi :) *heittää korun*
 Arietta: *ottaa kopin* Kiitos.
 Erin: *istahtaa tuon viereen ja hymyilee vienosti* No tervetuloa sitten vain, toivottavasti viihdyt.
missä laatu? D:
Arietta: Kiitos *hymyilee takaisin*

Juu, sain siis uuden nuken! Neitiä odotettiin ensin jouluksi ja sitten synttäreiksi, mutta nyt tänään postista tuli ilmoitus ja sitten kaupassa käyti reissulla käytiin hänet hakemassa c: Yritin jo autossa saada pakettia auki, mut eihän siitä mitään tullu :D
Kotona sain sitten paketin auki, ja jos joku ei muuten tienny (moni ei varmaan tiennyt) niin en tiennyt ollenkaan (tai melkein ollenkaan) mikä nukke siellä paketissa oli. Mutta erittäin tyytyväinen olen! Kiitos  äiti ja isä c:
Onneksi mulla on nyt rahaa, niin saan pian sitten neidille obitsun ja chipitkin varmaan.

Niin ja muuten, kuvat oli kaikki otettu 28-90 mm objektiivilla, koska oma 17-85 mm on korjattavana. Saatiin toi siksi aikaa c:

3 kommenttia:

  1. SADGFHS PULLIP NANETTE ♥♥♥♥♥♥♥ Ikuinen unelmani <3 Ooooooh rakastuin *o*

    VastaaPoista
  2. Arjettaaaa! Se asuu mun jumalan kanssa öwö Aivan ihana ja supersöpönsyötävänhyvännäköinentyttö! Rakastuin heti!

    VastaaPoista
  3. Arietta kiittää molempia nwn

    VastaaPoista