2/10/2013

Sweet things are so cute + ilmotusasiaa









Halloo! c: En keksinyt mitään, siksi tuollanen otsikko. Oon tässä miettinyt, että jos tekisin uuden blogin tän tilalle owo En siis poistaisi tätä blogia, vaan tekisin vaan uuden. En postaisi tänne enää, ehkä vaan joskus. En ole vielä päättänyt mitään, kerron teille vaan mitä oon ajatellu own Syy on se, että kuten kaikki varmaan on jo huomannu, niin tää tausta on tällänen. En voi tehdä asialle MITÄÄN. Oon laittanut sieltä kohdasta jossa vaihdetaan tausta, sen sellaseks valkoseks, mikä oli ennenkin. Mutta se ei suostu vaihtamaan sitä. Eikä myöskään minkään tekstin väriä. En otsikoiden, en perustekstien, en minkään. Mitä te sanoisitte siihen, että tekisin uuden blogin? Se ei poikkeaisi tästä blogista varmaan paljookaan, ulkoasu olisi varmaan vaan erilainen (eikä sekään paljoa).  Mut kysyn nyt teidän mielipidettä. Et kuinka paljon toi tausta haittaa teitä jne. owo
Ja kommenttei kuvista nwn

4 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat :3
    Mun mielestä toi on ihan hyvä idea, eikä mua ainakaan haittais. :D Saisitpahan ton taustan paremmaks ja näin :3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia >33 Ja mielestäni blogin taustalla ja yleensäkin ulkonäöllä ei ole suurin väli. Joten en vaihataisi blogia.

    VastaaPoista
  3. Eieieieieiei! Älä tee uutta blogia tää on just ihana D: Jumalaaaaaaaaaaaaaa~^^ Erin on vaan niiiin ihananananananaaaah! Awwws...

    Muovirakkaus.blogspot.com
    Älä kysy mitään ulkoasusta...!

    VastaaPoista
  4. Älä tee uutta D: tää on tosi hyvä!! Ja Erin on ihana<3<3<3

    VastaaPoista